MyCenter Pharma
APTEEKKIEN PUHERATKAISU

Miksi MyCenter Pharma Apteekkiyrityksellenne?

MyCenter Pharma-puheratkaisu on kokonaisvaltainen VoIP-ratkaisu, joka yhdistää luotettavan puhelintekniikan ja modernin tietoliikenteen yhtenäiseksi kokonaisuudeksi. Puhelinratkaisunne laatu ratkaisee liiketoimintanne sujuvuuden. Moitteettomasti toimiva apteekkiympäristö edistää asiakastyytyväisyyttä, työhyvinvointia ja on apteekeissa tehokkaan työpäivän kulmakivi.

  • Räätälöity apteekkien tarpeet huomioiden
  • Helppokäyttöisyys ja toimintavarmuus
    – auttavat palvelemaan asiakkaitanne parhaalla mahdollisella tavalla
  • Ratkaisu optimoi henkilöresurssien käytön
    – varmistaen parhaan palvelun apteekissanne
  • Kaikki tarvitsemanne ominaisuudet ja palvelut sisältyvät yhteen kiinteään kuukausihintaan
  • Saatte palvelua luotettavasti ja pitkällä kokemuksella
  • Saatte edulliset puhelukustannukset ja lähes rajattoman määrän ominaisuuksia
  • Ratkaisu yhdistää pilvipalveluiden ja perinteisten puhelinjärjestelmien parhaat puolet

DigiCenterillä on pitkä kokemus apteekkiympäristöjen kanssa. Luotettavat asiantuntijamme ovat tukenanne huolehtimassa siitä, että voitte rauhassa keskittyä yritystoimintaanne. DigiCenterin puheratkaisu skaalautuu yrityksenne tarpeiden mukaan.

Hanki nyt helposti turvallinen, kustannustehokas ja toimintavarma puheratkaisu apteekkiinne DigiCenteriltä.

DigiCenter Oy tarjoaa monenlaisia räätälöitävissä olevia ratkaisuja apteekeille peruspaketin lisäksi.

MyCenter Pharma -puhealustan peruspaketin sisältö:

  • Puhekytkin palvelualustaan
  • 4 käyttäjälisenssiä
  • 4 päätelaitetta: IP-puhelin ja 1-4 Dect -puhelinta sekä tukiasema
  • Palvelualustan puheliittymä
  • Järjestelmän etävalvonta
  • Palomuuri tarvittaessa
  • Fax-sovitin tai sähköposti fax

Verkkokaupan työkalut
samassa paketissa

Verkkokauppatyökalu sisältää:

  • Sankaluurin
  • Lisenssit
  • myPBX-sovellus